mandag den 20. august 2012

God mandag - Købte det mandag!

Det har været en udbytterig mandag. Efter arbejde i dag var jeg på tur rundt i Aalborg for at shoppe i Bilka og så ellers rundt hos folk og hente lidt forskellige sager som er blevet købt hjem til mig. 

Grigos Hjemmebag - og andet godt med bær og frugter - Markus Grigo, Bilka 95 kr.

Brændende Kærlighed - Thomas Herman, Bilka 95 kr.

Ja, jeg kunne ikke lade være. Må bare eje de lækre kogebøger.  Og det var jo billigt! 

Jeg skal også i gang med at opdater min kogebogsliste - er faktisk lidt interesseret i at se hvor mange kogebøger jeg egentlig har. Måske når jeg har ferie i næste uge..


2,5 kg lækre mørke chokoladeknapper fra Tyskland. Tak Line!

Noget af chokoladen her skal bruges til Madklub på torsdag, hvor jeg skal lave en forret med chokolade.. 
 

28 cm grillpande, Bilka/Føtex/Salling -180 kr med et hæfte fyldt med Guldmærker.

Nu er det vist godt der er en helt uge til der er mandag igen...

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle gode køb! Uha ham Marcus er altså sindssyg god til kager og desserter, mums, lækker chokolade, uhm det blir spændende at se, hvad du finder på. Ih ha er er du god til de mandagskøb!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker! Ja, shopping har altid været en af mine stærke sider :D

      Slet
  2. Uha, jeg var også i Bilka i går, men jeg faldte ikke i! Stod ellers og savlede over Nigellas Køkken, men det var ligesom at Kristian ikke synes det var i nærheden af at være en god ide med flere kogebøger herhjemme, haha..

    SvarSlet
    Svar
    1. En fra eller til :P

      Men hvis det er en trøst... så var jeg skuffet over Nigellas Køkken.. den er lidt kedelig i forhold til hvad man er vandt til med hende.

      Slet