søndag den 3. juni 2012

Fridage og Madklub

Puha vi har haft travlt på job det sidste stykke tid. Arbejdsdagene har været lange og der har været mange af dem i træk. Men nu.. NU har jeg har to hele fridage. Søndag og mandag og det er jo ikke så dårligt.

Desværre har min lejlighed lidt under manglende energi og trænger til en ordentlig overhaling, men på mandag er det tid til Madklub. Det er længe siden efterhånden, så det bliver dejligt at se skøn-jomfruerne. 

Temaet til Madklub på Mandag er comfort-foods og jeg skal have dessert med. Jeg har haft svært ved at bestemme mig for hvad det skulle være, og jeg har stadig ikke bestemt mig, men jeg tror jeg har det fået det narrowed down til det skal være kage. Hvad er bedre end kage?

Nu skal jeg til at i omdrejninger, for i dag skal jeg på udflugt til Randers med mor og søster. Vi skal til Trademark Fashion Outlet i Randers om et par timer og det går nok ikke med Kappa bukser og beskidt hår! 

Nå ja, og glædelig sommer! 

nymfeparakit, cockatiel
Her er én til som trænger til opmærksomhed efter mine lange arbejdsdage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar