tirsdag den 17. juli 2012

Sam-kage

Endnu en arbejdsdag vanker, men her i de stille morgentimer, så kan man godt ligeeeeee nå en tur ud i Blogland og solen skinner faktisk! 

Har I været forbi jeres lokale Brugsen og hente det seneste nummer af Samvirke? Det er et magasin, som man får gratis hvis man er medlem af Coop, og for alle andre koster det 39 kr. 

Juli 2012-bladet handler om kage! Der er blandt andet artikler om kage og statistikker om kager. Vidste I f.eks. at 23% af kvinde vælger det mindste stykke kage!?... de da tosset, i min mening, men så hører jeg så til de 4% af kvinder, som er kloge og vælge det største stykke!

Der er også en del opskrifter i bladet. Opskrifterne er på hjemmegjorte udgaver af "købe-kager". Altså, Mazarinkage, Citronmåne og Roulade. Desuden er der også lidt om cupcakes. 

Samvirkes hjemmeside er også spækket med alting kage, der er blandet andet en kage-quiz. Jeg fik 7 ud af 10 rigtige - om det er godt eller skidt må I jo fortælle mig. 

Rigtig god tirsdag.


2 kommentarer:

  1. Samvirke har også nogle rigtig lækre opskrifter, og det ser også ud til at holde stik i dette tilfælde. Jeg nægter at tro på, at det kun er 4 % der vælger det største stykke, men jeg kunne forestille mig, at det er de færreste kvinder der tør indrømme det. Jeg tilslutter mig dog gerne dig Pernille, og erkender at det største stykke er det bedste stykke. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er kun demselv de lyver overfor ;)

      Slet