onsdag den 4. juli 2012

Fridag

Endelig en fridag. Altså i morgen. Torsdag og solen skal skinne.

Jeg har planer om at sove længe og se tv. Læse og shoppe. Strikke og blogge. 

Jeg har allerede fået mig en lille lur efter jeg kom hjem efter arbejde i dag og af tv ser jeg Suits.



Bogen jeg læser er Julie and Julia af Julie Powell. Har I set filmen? Hvis I elskede filmen vil I elske bogen. Historien er i bund og grund den samme, men så alligevel ikke. Så man keder sig ikke. 

 

Shoppe med Line, som også kom forbi butikken i dag på vej på arbejde og besøgte mig. Altid dejligt. Når man arbejder ude på bøhlandet kommer folk ikke bare lige fordi på besøg, så et besøg er ekstra dejligt. 

Vi skal shoppe efter den lille fætter:


Ved I hvad det er? Hvis I er bare det mindste interesseret i hår og pynt vil jeg råde jeg til at se jer om på YouTube efter Kevin Murphy Color Bug! Kan I gætte hvilke farve jeg er helt vild med?

Og ja, så har jeg selvfølgelig gang i at strikke et par sokker. Navnlig disse strømper af Drops.

Hvad jeg skal blogge om kommer an på så meget...

Og så har jeg skåret spidsen af min venstre pegefinger, så den skal også plejes. 

Tak fordi I læser min blog og tak for jeres kommentar. Jeg er jer evigt taknemlige. 

Hotdogs til aftensmad.

8 kommentarer:

  1. Hvor er du sød! Ej, kender ikke den serie, men de to mænner, ser da vildt sprøde ud! Åh jeg elsker den fil og har set den nok 20 gange, også er den så fin og det at den er taget fra virkeligheden, så den bare så meget mere fantastisk. Kender ikke hårdimmeren, må da lige checke youtube. God bedring m fingeren og håber det var en dejlig hot dog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Tak :) Det syntes jeg også :P

      Jeg er også lige begyndt at se serien, og ja, de er lidt lækre. Især ham til venstre på billedet. Han har de flottes brune øjn. Så brune som en chokoladebar med 80% kakaoindhold. Haha

      Ja ik? Jeg er også helt tosset med filmen. Det er min go-to movie.

      Hårdimmeren er super cool. Især i pink.

      Tak. Mega ærgeligt jeg har skåret mig. IGEN. Det er kun 6 uger siden jeg gjorde det samme, på samme finger. Neglen var lige groet ud og nu har jeg så skåret den af igen. Damn.

      Det var en okay hot dog. Der var faktisk to :)

      Slet
  2. ej, den bog må jeg bare læse. Er helt vild med filmen (og jeg er ikke ligefrem vild med film). Tak for tippet, den må jeg ud og have fat i til ferien (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt :) Ja, det er en lækker film, men kan da ikke lade være med at elske den!!
      Jeg har lånt bogen på biblioteket. God fornøjelse.

      Slet
  3. Hugs and kisses til dig :) det var hyggeligt at besøge dig! og proviantere ;) glæder mig til i morgen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ligeover :)
      Det var dejligt at få besøg. Der har ikke været så mange forbi, og det er egentlig lidt mærkeligt at have været et sted over 4 år og ingen rigtig ved hvad eller hvor man går hver dag. Så det var rigtigt dejligt :)
      Håber du blev mæt ;) og du havde valgt rigtigt!
      Glæder mig også til i morgen. Vi snakkes lige ved!

      Slet
  4. Svar
    1. Nemlig ja! Tak for den lille anbefaling! :D Du er god til at vælge de serier!!

      Slet