fredag den 20. juli 2012

FridagE serveret med tapas

Så har jeg fridag igen. Jeg har faktisk 2 fridage. I træk. Det er jo helt vildt. Det er nogle uger efterhånden siden jeg sidst har haft 2 fridage i træk. Og at holde fri på en lørdag er en by i Rusland for mig.. det er ikke sket siden før Påske. Så det er vist også op over nu. 

Men kunne jeg sove længe her til morgen? Næ næ. Vækkeuret stod til kl. 8, men allerede lidt over 6 var det slut for mig. Selvfølgelig har vækkeuret også stået på kl. 4 de sidste to dage, så kl. 6 er jo længe. Alting er relativt. 

Det er jo ikke ligefrem sommerbrune fødder jeg viser frem her, men her er det seneste skud på den hjemmestrikkede fodbeklædnings-stamme. Og hvis I kigger rigtigt godt efter kan man faktisk godt se lidt tan lines på mine fødder.

Tynde, fine tøfler strikket i Bumbo-garn efter opskrift af Drops.
Disse strømper, eller tøfler, som de kaldes er ufatteligt nemme at strikke. Alle som kan strikke ret og vrang kan strikke sig sådan et par her. Min underside på bloggen her,  Sokker, sokker og strømper, er blevet opdateret med opskrifthenvisning på disse bad boys, hvis der er nogen som skulle være interesseret.

Det er ikke fordi jeg skal lave det store her i min "weekend", har dog shoppingplaner med familien her over middag og en kommensammen i aften hvor der skulle bliver serveret noget tapas.. 

2 kommentarer:

  1. El hvor er de bare fine! Har været inde og kigge på din strømpe opskrift, med ved at det desværre vil ende med et super underligt produkt, når jeg skal strikke, nok noget med to hæle og 7 træer :-) de er vildt flotte! Ej lyder skønt med 2 dages fri. Streg, ha en god tapasaften og rigtig god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :) De er også rigtig gode at have på, men helt sikkert ikke så varme som andre jeg har strikket. Og jeg er ellers som et varmesøgende missil!

      Det lyder ikke rart... de er ellers lette, og der er massere af hjælpevidoer på Drops hjemmesiden, hvis det skulle være. Mit eneste råd er at øvelse gør mester!

      Mange tak, og i lige måde!

      Slet