mandag den 30. juli 2012

Lemon-Lime Sodastream

Her klokken lidt i 5 mandag morgen den 30. Juli 2012.. ja, der er der ikke længere lyst udenfor lige inden jeg skal afsted på arbejde. Syntes det er lidt trist at de lange lyse sommerdage allerede er på hæld... Nok om det. Jeg er her egentlig for at snakke Sodastream igen.

I aftes lavede jeg nemlig migselv en flaske Lemon-Lime Sodastream-sodavand. 

Men må nok indrømme at jeg var lidt skuffet. Den smagte nemlig mest som vand med smag og brus, som vi kender det fra Kildevæld eller Carlsberg, som jeg så ikke er ret vild med. Og så var den lige på den søde side af hvad jeg forventer af en lemon-lime sodavand. 
 
Nu er det tid for mig at skulle afsted på arbejde. Rigtig god mandag til alle. 
 

5 kommentarer:

  1. J har lige købt sådan en :-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo ikke din skyld hvis den ikke er god ;)

      Slet
    2. Næ næ, men alligevel..

      Slet
    3. Nu var mine forventninger selvfølgelig ikk særligt høje efter dine anmeldelse men jeg synes faktisk den er okay XD

      Slet