mandag den 23. juli 2012

Køb det Mandag

Så er det blevet mandag igen. Egentlig føler jeg det som værende tirsdag. Jeg tænker det er fordi min arbejdsuge startede på en søndag, altså i går. Det føles lidt bagvendt...

Dagens køb er ganske lille og billigt. Men rigtigt fint! Og det er egentlig mest købt, fordi det er så småt og fint! 

Et lille bitte stegetermometer til steaks fra Superbest på tilbud denne uge. 


Mini steak stegetermomenter, SuperBest 20 kr.

I morgen har SuperBest frisk ananas på tilbud til 10 kr. Jeg kunne godt forestille mig at lave ananasmarmelade med dråber af mørk chokolade.

Af andre nyheder kan jeg fortælle at min baby fugl, Costello, ikke længere er baby, da han har påbegyndt sin først fældning. Så bliver det spændende at se om Costello virkelig er en han, som jeg går ud fra, eller om han i virkeligheden er en Stella!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. :D
      håber dog stadig på at han er en han.. og ikke en Costella.. det ville gøre der hele lidt mere besværligt hvis Costello virkelig er en hun :S men det tager vi med.. men håber virkelig han er en han :P

      Slet
  2. Et stegetermometer er en ven i nøden :) Og held og lykke med Costello (fantastisk navn!), det er altid spændende at se dyrs udvikling, og nogle gange kan den jo overraske :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger det faktisk stegetermometer rigtig meget.. både på arbejde og herhjemme. Men jeg bruger det normalt godt nok ikke når jeg steger bøffer.. men på lørdag skal jeg prøve det af :D

      Tak :D Er glad for at hører at der rent faktisk er nogen som kan lide navnet. Folk har en tendens til at glo mærkeligt på én og spørge om det er noget man selv har fundet på... eller om han hed det fra start :P

      Ja, jeg er rigtig glade for min dyr. Det er helt fantastisk at komme hjem når der sidder to pipper i stuen og kalder på en når man træder ind af døren :) Jeg har også to guldfisk, men de siger ikke så meget :P

      Slet