onsdag den 7. november 2012

Puppy Love

Så, på vej hjem fra arbejde i går var jeg forbi vores dejlige lille hundehvalp, som vi skal overtage senere på måned. 

Vi ved ikke præcist hvilken hundehvalp vi får i kuldet, bare at det bliver en hunhund. Men det er også lige meget hvilken én vi får, de er alle sammen helt perfekte!

Jeg beklager at billederne ikke er klare eller skarpe, men når man er fire uger gammel så forstår man altså ikke kommandoer som kom, sit eller bliv! Men hundehvalpene er jo fantastiske alligevel! Og de er virkelig fantastiske. Søde og bløde og super dejlige! Pure puppy love :)

Nå ja, racen er flat coated retriever. 






10 kommentarer:

  1. Eeeej, hundehvalpe er bare så dejlige! Øj I må være super spændte, for det er jo bare så dejligt med en lille vovse i hjemmet. Kan regne ud, at I måske ikke har fundet et navn endnu, når I ikke kender kønnet på jeres lille basse endnu. Glæder mig på jeres vegne, ha en dejlig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jojo vi ved det er en lille tæve, en lille pige hund vi får :) men nej, vi kan ikke finde ud af hvad hun skal hedde! Zula, Yenka, Nova, Martha...

      Tak :) Vi glæder os også rigtig meget! I lige måde.

      Slet
  2. Åårh, dem kunne jeg godt snuppe et par stykker af - de er da bare alt for skønne :)

    Mange hilsner

    Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. De er alt for lækre! Det er også derfor der er nemt nok at leve med at man ikke præcist ved hvilken af dem man får.. for de er alle sammen super skønne :)

      Slet
  3. Ej, der er intet, der kan gøre en i bedre humør end små hundehvalpe. I hvert fald ikke mig, mit hjerte smelter fuldstændig.
    Er det en flatcoated retriever?
    I min familie har vi altid haft Golden retrievers, de er også fantastiske :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er der virkelig ikke! Jeg smelter også fuldstændig. Jeg brugte 1½ time på kun at nysse på de små dejlige klumper af lykke :)

      Det er en flatcoated retriever!

      I min familie har vi altid haft forskellige hunde, engelske setter, råhåret gravhund, schæfer, west highland white terrier, yorkshire terrier og nu en flatcoated retriever! :D Og de har alle sammen været fantastiske hunde!

      Slet
  4. Nørj, hvor er de kære - der er intet, der rører en som sådan en lille rullepølse af en hundehvalp. Det skulle lige være en yndefuldt kluntet lille kattekilling med alt for store ører og poter :D Livet ville være fattigt uden de skønne kræ.
    God fornøjelse med den - det bliver dejligt at få hundepigen hjem.
    vh/Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv små grimme nøgne fugleunger kan smelte mit hjerte! :D

      Tusind tak :) Vi glæder os også meget!

      Slet