søndag den 2. december 2012

1. Søndag i Advent

Glædelig 1. søndag i advent! 

Jeg har altid elsket søndag og at det er advent gør det bestemt ikke ringere! Og denne advent havde jeg fri fra arbejde. Det kunne simpelthen ikke være bedre. 

Dagen startede med adventgaver! Og der må man sige min familie kender mig. Jeg fik nemlig denne skønne sag; 


Den skal nok blive godt slidt med tiden!

Resten af dagen gik med at lave chokoladekonfekt og bage æbleskiver og besøg fra Line, som landede lige til kaffe tid! Hun kom for at se den lille Tella og jeg tror det var kærlighed ved først blik! Mere om chokoladen og æbleskiverne senere.

Line kunne så også fortælle mig at jeg har vundet hendes give away! Det er jo helt fantastisk! 15 udstikkere helt efter eget valg fra Udstikkere.dk! Så skal der laves hundekiks i prinsessetema!

Næste uge byder på rigtigt meget arbejde, men også en tur til et Weber arrangement og så i biffen. Og så skal der selvfølgelig jules!

2 kommentarer:

  1. Ooohj hvor er du heldig. Jeg fik mette Blomsterbergs jul i advents gave :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er så begavet! ;) men det er også en rigtig lækker bog. Min er allerede ved at være slidt i hjørnerne!

      Slet