fredag den 19. april 2013

Skønne Madklub

Ja, vi er i underskud af Madklub, så det blev lige til en runde mere! Men det gør absolut heller ingenting da! 

Denne gang var vi hos Line. Hun kunne godt tænke sig temaet skulle være "Foodgawker" - dermed ment at opskriften skulle komme fra Foodgawker og den hoppede vi andre med på.  Og det blev en super lækker omgang. 

Til forret fik vi super sticky chicken thighs og glaseret bacon-ananas bites. Begge dele super super lækkert. Jeg drømmer om at lave andelår på samme måde som kyllingelårene her. Det var min søster, som havde lavet forret, så mon ikke jeg kan få opskriften af hende!


Til hovedret havde Line lavet creamy mac n' cheese! Det kan man aldrig gå galt i byen med! Mums!


Det er nok nærmere pasta n' cheese her...

Og jeg skulle have dessert med. Jeg havde helt enormt svært ved at finde en opskrift på Foodgawker som rent faktisk var en dessert og ikke et bagværk eller et snack/mellemmåltid. Men Line kom til min redning med en bunke links til lækre desserter og jeg valgte denne chokolade pandekage-kage. 

Jeg har svært ved at holde mig til opskrifter, så det blev min egen version, b.la. med to forskellige fyld.



Næste omgang Madklub skal være her hos mig. Tiden og temaet er ikke bestemt endnu, fordi de lige kommer forbi til en omgang fødselsdag på mandag!

2 kommentarer:

  1. hvad fyld valgte du til din pandekage-kage?

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er chokolademousse i mellem de nederste lag og ægte, kogt vaniljekagecreme i mellem de øverste.

      Slet