onsdag den 28. marts 2012

Hump Day

Happy Hump Day! Her er to hurtige til at få dig igennem puklen midt på ugen. Og de er tilmed gratis! 

Du kan i disse dage hente en gratis Amo dejskraber i diverse supermarkeder. A free thing is a good thing!

Det her ligner en Amo-reklame.. men jeg er bare ved at forberede et grydebrød, som skal bages i morgen tidlig.


Sidste år var jeg på kagedekorationskursus hos Sif.. måske bedre kendt som skribenten af Anarkistens Ægte Kogebog. Det var en god dag.. og til min store glæde fandt jeg i dag at hun har hendes, eller nogle af hendes, kogebøger udgivet som pdf. Og de er gratis! 

Du kan hente dem her.

Og når vi nu snakker om kogebøger... Jeg skal i gang med at oprette et indeks her på bloggen over alle mine kogebøger!

Siden 'Orkideer' er blevet opdateret.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar