søndag den 25. marts 2012

Gyldendals Bolig og Livsstil

Er du som mig vild med kogebøger, vil jeg gerne anbefale Gyldendals nye bogklub, Bolig og Livsstil

Det her er ikke noget Gyldendal betaler mig for at sige, at det burde de er en hel anden snak. Jeg er bare, godt gammeldags, begejstret!

Jeg meldte mig ind i klubben for 14 dage siden og få dage efter væltede det ind af døren med kogebøger til næsten ingen penge.

Mine nye kogebøger:

Hjemmebagt - Hanne Risgaard

Meyers Kager - Claus Meyer

Nigellas Køkken - Nigella Lawson

Af de tre bøger er Hjemmebagt af Hanne Risgaard, farvoritten. Jeg har ikke prøvet nogle af hendes opskrifter endnu, men selve bogen er lækkert udformet, billederne er fantastiske og der er en masse skøn tekst, som er godnat-læsning værdig.

I dag skal jeg prøve Citronmåne fra Meyers Kager. I'll let you know how it goes. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar