onsdag den 31. oktober 2012

Det bedste ved at have en blog

Det bedste ved at have en blog, som gerne skulle virke som inspiration for andre, er at modtage MMS som disse:




En læser og god veninde har brugt mine opskrifter og fundet inspiration til at lave hendes egne edder-kop-cakes! Her er der brugt chokoladeflager til pels og pinnochiokugler som øjn! Og så har hun tilsat chokoladestykker til selve kagerne - you can never go wrong with chocolate!

Super super fine cupcakes! Og så er det virkelig noget ved for mig at være blogger! Når man kan se det man laver kan bruges til noget af andre mennesker! 

Tak fordi du delte! Og tak til alle andre fordi I læse min blog, bruger min blogger og kommer med kommentar! 

Rigtig glædelig Halloween! 

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er det skønt, med sådan en feed back. Jamen det er win win, at dele og det er fantastisk dejligt med så meget inspiration, som bare generer endnu mere kreativitet. De er så seje de Halloween kager :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er glad for at jeg kan give lidt igen. Har jo også brugt din brwonie opskrift :)

    SvarSlet