mandag den 25. februar 2013

Confessions of a bubble Blogger

Jeg har en tilståelse. 

Jeg HAR VÆRET afhængig af cola. Især Coca Cola. Og det har jeg været i et par år. 

Ikke i sådan en grad at jeg drak flere litre om dagen, men jeg fik cola hver dag!

Med starten på et nyt år, 2013, bestemt jeg mig for at det skulle være slut! Slut med at købe plastikposer i butikkerne når jeg handler ind.. men også slut med at drikke cola. Og med det new year resolution kommer den  lækre vandflaske bubble

Bubble vandflasken er en lækker blød, bærbar vandflaske med indbygget kulfilter. Filteret renser vandet mens du drikker af flasken. Kulfilteret renser vandhanevand for lugt, klor og biologiske forureninger. 

Jeg købte flasken i den pink variation i starten af januar, men filteret skal skiftes hver 2. månede eller efter man har drukket 150 liter vand af flasken. 

Jeg har i dag købt min anden bubble vandflaske. Den er nemlig på tilbud til 50 kr i Føtex. 

Så nu har jeg en ny afhængighed.. min bubble vandflaske! Men det er i det mindste sundere end cola.. ik? 

Så hvis du ser et billed af noget cola-relateret på Instagram.. ja, så ved du jeg er faldet af vandvognen! ;)

3 kommentarer:

  1. Hahah, hvor er det bare smart :) Sådan en fætter kunne man da snildt gå hen og blive afhængig af ;) Flot du har holdt dig fra colaen! Så langt er jeg IKKE kommet. !!!! iii

    SvarSlet
    Svar
    1. Cola er en fantastisk opfindelse! Mmmm men ja, jeg er også glad for jeg har knækket den afhængighed!

      Det er en total lækker vandflaske! Jeg har den med overalt.. folk tror jeg er åndsvag.. men den er mit safty blanket så jeg IKKE køber en cola.. fordi jeg har jo vand med! :P

      Slet
  2. Uha, har også overvejet at købe en - de er altså lidt festligere end at slæbe rundt med en bøjet aquador-flaske :p

    - Anne

    SvarSlet