lørdag den 30. marts 2013

Nyt layout


Som nogen måske har opdaget har jeg ændret layoutet på bloggen. Efter den utilsigtede hiatus havde jeg brug for lidt forandring! Jeg håber bloggens nye farver, opbygning og funktioner falder i folks smag. 

Én vigtig forskel er at man nu skal *klikke* på de forskellige indlæg for at se dem i deres fulde længde og skrive en kommentar. 

Desuden har jeg været nødsaget til at slå "ordbekræftelse" til igen på kommentarer da jeg ellers bliver frygteligt spamment og det suger virkelig lysten ud af mig til at blogge.   

Ellers vil jeg bare ønske alle en Glædelig Påske! Jeg håber alle har en dejlig ferie og nyder friheden og husker at stille uret frem i nat! 

Jeg glemmer det i hvert fald ikke! Jeg skal nemlig møde på job klokken 5 i morgen tidelig. Hvilket faktisk ender med at være ret tidligt.. og nå ja! jeg har også lige én times kørsel derned.. men tvivler på der er megen trafik!

4 kommentarer:

  1. Det ser super fint ud! Elsker opbygningen.
    Vil dog lige nævne, at det indlæg med drikkeflaskerne ikke fungerer så godt, når man (jeg) åbner det. De andre virker tilsyneladende fint?

    Super ærgerligt med det spam, for ordbekræftelse er sk*** irriterende - men hellere dét end at folk stopper med at blogge ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg er også lidt vild med det - så det er rart at høre at andre er enige!

      Ja! Jeg ved simpelthen ikke hvad der er sket der! Jeg opdagede det i går da jeg begyndte at rode med layoutet.. og jeg kan virkelig ikke finde fejlen i koden for indlægget.. men der må jo være en fejl et sted.. må kigge lidt nærmere på det når jeg har lidt bedre tid.. bumbum! Måske jeg bare skulle slette det..

      Ja. Jeg syntes også det er træls med ordbekræftelse. Men jeg syntes spam er endnu mere pi*** belastende! Det er op imod 20-30 spam kommentar OM DAGEN! Og det kan jeg ikke leve med.. men jeg vil altså rigtig gerne blogge!

      Slet
  2. Tror godt jeg kan lide det nye layout. har klart nogle fordele

    SvarSlet